Isnin, 15 Oktober 2012

Kenangan Raya 2012 Di Johor

Assalammualaikum <3 korang semua.

Ini merupakan post pertama aku dalam blog ni, letih sungguh dari sejak baru baik demam hari tu, cuaca skrg ni tak menentu kan? .Korang tu kalau nak keluar tengok la cuaca dulu ya ^_^

Raya 2012 hari tu aku dan family beraya di johor , dah lama tak beraya disana...


hehehehe , ni bukan raya 2012 ok... ni raya 2011 ni... raya 2012 aku tak amik gambar...
tak encem pun... :P .


Ayahanda dan ibunda ku... warna kuning tu.... serasi bersama i love my mum and dad <3


Aiiiyaaaakkk anak buah aku ni,,,, dah pandai bergaya dahhh....


Hah ni la awek scandal aku.... kehkehkehkeh... gurau je, ni adik aku lorrrhhhh
Nak kenal ,kenal abg dio dulu ya... hehe :)


Raya 2012 family ku, tapi tak cukup kuota la.. 
abang ngah aku raya umah kampung isteri die ^_^


Dua dorang ni tak tahu la bape banyak kali amik gambar dalam 1 hari raya tu..
tak henti henti... ^_^


Hehehe anak abg ngah aku.. cam kembar la pulak.. :)


Woiiiiiii bila nak bagi lagi duit aya  hah !!!!!

hehehehehe.... sekian..jumpa lagi ya...














Hak Cipta Terpelihara - Irwan Rasid